FAQ
1. Kiedy najlepiej złożyć zamówienie?
Proces realizacji zamówienia trwa od 15-20 dni roboczych + przesyłka, a odliczanie zaczyna się w momencie dostarczenia listy gości. Wcześniejsze etapy obejmują wysyłkę treści, które mają znaleźć się na zaproszeniu, a także akceptację gotowych projektów. Najbezpieczniej jest więc założyć, że cały proces zajmie około miesiąca.
2. Czy możemy spersonalizować zamówienie?
Tak! Możecie zmieniać kolory w każdym projekcie - zarówno papierów, jak i kopert, a także dodawać/usuwać/zmieniać rebusy.Jeśli chcecie dokonać personalizacji, napiszcie do nas na kontakt@fondly.pl w celu wykonania osobnej wyceny.
3. Czy wypisanie na zaproszeniach imion i nazwisk gości weselnych jest dodatkowo płatne?
Nie, ta usługa zawiera się w cenie zaproszeń.
4. Czy możemy zamówić próbki zaproszeń?
Tak! Jak to zrobić? Dodajcie do koszyka 1 sztukę danego zaproszenia. Czas realizacji zamówienia to 10 dni roboczych + wysyłka.Uwaga! Wysyłamy tylko próbki zaproszeń - pojedyncze zamówienia innych rodzajów papeterii (winietek, menu, itp.) będą anulowane.
5. Czy możemy zwrócić zamówioną papeterię?
Nie. Zaproszenia są produktem przygotowywanym na zamówienie i spersonalizowanym. Według polskiego prawa, takie produkty nie podlegają zwrotowi w ciągu 14 dni.
6. Czy możemy zamówić inne wersje językowe zaproszeń?
Tak. Jedna dodatkowa wersja językowa jest bezpłatna. Każdą kolejną będziemy wyceniać indywidualnie - w tej sprawie piszcie na kontakt@fondly.pl.
7. Czy możemy zrobić dodruk papeterii?
Tak. Minimalna ilość będzie różnić się w zależności od tego, jakie produkty trzeba będzie dodrukować. Opłata za dodruk to cena danego produktu + dodatkowe 50 zł. W celu ustalenia szczegółów, prosimy o wiadomość na kontakt@fondly.pl.
8. Czy możemy zamówić papeterię na inną okazję niż ślub?
Tak. W momencie wysyłki treści, które mają znaleźć się na papeterii, napiszcie, na jakie inne wydarzenie jej potrzebujecie.
9. W jakiej formie przyjdą do nas laki?
Laki wysyłamy podklejone specjalną naklejką - gotowe do przymocowania na kopertach.
10. Czy możemy domówić inne rodzaje papeterii, które nie są dostępne w Waszych kolekcjach, np. zawieszki na alkohol?
Do każdej kolekcji możemy zaprojektować na indywidualne zamówienie dodatki, których nie znaleźliście w sklepie. W celu uzgodnienia szczegółów, piszcie na kontakt@fondly.pl.