Regulamin
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO FONDLY
§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep internetowy FONDLY, działający pod adresem: www.fondly.pl, prowadzony przez Justyna Klesyk Hadas Studio Projektowe, ul. Myśliwska 66B/36, 30-718 Kraków, działający pod numerem NIP: 6762642705, REGON: 525256368, określany dalej również jako “Sprzedający” lub “Usługodawca”, prowadzi sprzedaż detaliczną zaproszeń ślubnych i papeterii za pośrednictwem sieci Internet.
- Niniejszy Regulamin określa zasady funkcjonowania sklepu internetowego FONDLY.
- Sklep pełni funkcję platformy internetowej, umożliwiającej elektroniczne porozumiewanie się na odległość, w celu dokonywania zakupów. Regulamin określa prawa i obowiązki Sprzedawcy oraz Klienta. Niniejszy regulamin ma zastosowanie do zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego oraz mailowo.
- Klient, przed złożeniem zamówienia zobowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu.
- Klient jest zobowiązany do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
- Ceny produktów w sklepie FONDLY są cenami brutto (produkty na podstawie art. 113 ust. 1 ustawy o VAT są zwolnione z podatku VAT) i wyrażone w złotych polskich (PLN).
- Jeśli płatność za złożone przez Klienta zamówienie nie zostanie dokonana i zaksięgowana na rachunku bankowym Sklepu w ciągu 14 dni od dnia złożenia zamówienia, Sklep ma możliwość anulowania złożonego przez Klienta zamówienia.
- Podczas składania zamówienia, Klient zobowiązany jest do podania prawidłowych danych osobowych: imienia i nazwiska, dokładnego adresu zamieszkania, adresu e-mail oraz telefonu kontaktowego.
- FONDLY zastrzega sobie prawo do publikacji wszystkich swoich realizacji na www.fondly.pl oraz w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok).
- Wszystkie prawa do projektów oraz zdjęć zamieszczonych w sklepie internetowym FONDLY są zastrzeżone i chronione prawami autorskimi.
- Klient, decydując się na złożenie zamówienia w sklepie internetowym FONDLY oświadcza, że zapoznał się z regulaminem i akceptuje go w całości.
§2 SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
- W celu zawarcia umowy sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego www.fondly.pl należy dokonać wyboru produktu lub wielu produktów dostępnych w sklepie (poprzez kliknięcie "do koszyka"), a następnie dokonać wpłaty całkowitej kwoty na rachunek bankowy.
- Po przesłaniu zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego FONDLY Sprzedawca informuje o przyjęciu Zamówienia, wysyłając automatyczny e-mail Klientowi z potwierdzeniem dokonania Zamówienia wraz z potwierdzeniem ceny i listą zamówionego towaru.
- Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje po zaksięgowaniu na koncie całkowitej kwoty zamówienia.
- Nieprawidłowe wypełnienie formularza zamówienia lub brak zapłaty może skutkować brakiem możliwości realizacji Zamówienia.
- Klient zobowiązany jest do dostarczenia na adres mailowy: kontakt@fondly.pl poprawnych danych i informacji dotyczących planowanej uroczystości, a także treści zaproszenia oraz listy gości w takiej formie, jaka ma być wydrukowana na zaproszeniu. Fondly nie poprawia ewentualnych błędów znajdujących się w treściach przesłanych przez Klienta.
- FONDLY nie bierze odpowiedzialności za błędy w tekście zgłoszone przez Klienta po zaakceptowaniu projektu.
§3 REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- Sprzedawca wysyła Klientowi drogą elektroniczną spersonalizowany projekt do akceptacji w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania od Klienta kompletu informacji dotyczących planowanej uroczystości.
- Dostawa towarów dokonywana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej.
- Koszt dostawy zamówionego towaru wynosi 19,99 zł.
- Przedstawione powyżej koszty wysyłki dotyczą wyłącznie przesyłek krajowych na terenie Polski. Nie realizujemy przesyłek poza granice Polski.
- Koszty dostawy mogą się zmienić w przypadku wprowadzenia zmian cen przez firmę kurierską lub w przypadku niestandardowych zamówień.
- W przypadku, gdy przesyłka wygląda na uszkodzoną lub nosi ślady próby otwarcia należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody, który musi być potwierdzony podpisem zamawiającego i kuriera. Przesyłki w takim wypadku nie należy odbierać.
- Po zaakceptowaniu projektu,Klient zobowiązany jest do przesłania drogą elektroniczną listy gości do personalizacji w takiej formie, jaka ma być wydrukowana na zaproszeniu.
- Od momentu dostarczenia listy gości, termin realizacji zamówienia wynosi 15-20 dni roboczych, nie wliczając czasu potrzebnego na dostarczenie przesyłki przez firmę kurierską.
- Modyfikacje istniejących projektów są wyceniane indywidualnie za pośrednictwem wiadomości mailowych.
- Minimalna ilość zamówienia różni się w zależności od konkretnego produktu.
- Klient zobowiązany jest do uwzględnienia czasu określonego w regulaminie, potrzebnego na zaakceptowanie oraz realizację projektu.
§4 PŁATNOŚĆ
1. W sklepie istnieje możliwość płatności zwykłym przelewem bankowym.
§5 REKLAMACJE I ZWROTY
- Zaproszenia i papeteria ślubna są produktem przygotowywanym na zamówienie i spersonalizowanym. Takie produkty nie podlegają zwrotowi w ciągu 14 dni.
- Reklamacje można składać w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia na adres mailowy: kontakt@fondly.pl.
- Reklamacji podlega towar uszkodzony, posiadający wady fizyczne lub niezgodny z zaakceptowanym przez Klienta projektem.
- Różnice pomiędzy wyglądem towaru dostarczonego do Klienta, a wyglądem towaru prezentowanego w sklepie internetowym FONDLY wynikające z indywidualnych ustawień sprzętu komputerowego Klienta, nie podlegają reklamacji.
- W wypadku uznania reklamacji Sprzedający niezwłocznie wymieni wadliwy towar na nowy, bez dodatkowych opłat.