Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO FONDLY

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep internetowy FONDLY, działający pod adresem: www.fondly.pl, prowadzony przez Justyna Klesyk Hadas Studio Projektowe, ul. Myśliwska 66B/36, 30-718 Kraków, działający pod numerem NIP: 6762642705, REGON: 525256368, określany dalej również jako “Sprzedający” lub “Usługodawca”, prowadzi sprzedaż detaliczną zaproszeń ślubnych i papeterii za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Niniejszy Regulamin określa zasady funkcjonowania sklepu internetowego FONDLY.
  3. Sklep pełni funkcję platformy internetowej, umożliwiającej elektroniczne porozumiewanie się na odległość, w celu dokonywania zakupów. Regulamin określa prawa i obowiązki Sprzedawcy oraz Klienta. Niniejszy regulamin ma zastosowanie do zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego oraz mailowo. 
  4. Klient, przed złożeniem zamówienia zobowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu.
  5. Klient jest zobowiązany do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
  6. Ceny produktów w sklepie FONDLY są cenami brutto (produkty na podstawie art. 113 ust. 1 ustawy o VAT są zwolnione z podatku VAT) i wyrażone w złotych polskich (PLN).
  7. Jeśli płatność za złożone przez Klienta zamówienie nie zostanie dokonana i zaksięgowana na rachunku bankowym Sklepu w ciągu 14 dni od dnia złożenia zamówienia, Sklep ma możliwość anulowania złożonego przez Klienta zamówienia.
  8. Podczas składania zamówienia, Klient zobowiązany jest do podania prawidłowych danych osobowych: imienia i nazwiska, dokładnego adresu zamieszkania, adresu e-mail oraz telefonu kontaktowego.
  9. FONDLY zastrzega sobie prawo do publikacji wszystkich swoich realizacji na www.fondly.pl oraz w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok).
  10. Wszystkie prawa do projektów oraz zdjęć zamieszczonych w sklepie internetowym FONDLY są zastrzeżone i chronione prawami autorskimi. 
  11. Klient, decydując się na złożenie zamówienia w sklepie internetowym FONDLY oświadcza, że zapoznał się z regulaminem i akceptuje go w całości.

§2 SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

  1. W celu zawarcia umowy sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego www.fondly.pl należy dokonać wyboru produktu lub wielu produktów dostępnych w sklepie (poprzez kliknięcie "do koszyka"), a następnie dokonać wpłaty całkowitej kwoty na rachunek bankowy.
  2. Po przesłaniu zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego FONDLY Sprzedawca informuje o przyjęciu Zamówienia, wysyłając automatyczny e-mail Klientowi z potwierdzeniem dokonania Zamówienia wraz z potwierdzeniem ceny i listą zamówionego towaru.
  3. Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje po zaksięgowaniu na koncie całkowitej kwoty zamówienia.
  4. Nieprawidłowe wypełnienie formularza zamówienia lub brak zapłaty może skutkować brakiem możliwości realizacji Zamówienia.
  5. Klient zobowiązany jest do dostarczenia na adres mailowy: kontakt@fondly.pl poprawnych danych i informacji dotyczących planowanej uroczystości, a także treści zaproszenia oraz listy gości w takiej formie, jaka ma być wydrukowana na zaproszeniu. Fondly nie poprawia ewentualnych błędów znajdujących się w treściach przesłanych przez Klienta.
  6. FONDLY nie bierze odpowiedzialności za błędy w tekście zgłoszone przez Klienta po zaakceptowaniu projektu.

§3 REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

  1. Sprzedawca wysyła Klientowi drogą elektroniczną spersonalizowany projekt do akceptacji w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania od Klienta kompletu informacji dotyczących planowanej uroczystości.
  2. Dostawa towarów dokonywana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej.
  3. Koszt dostawy zamówionego towaru wynosi 19,99 zł.
  4. Przedstawione powyżej koszty wysyłki dotyczą wyłącznie przesyłek krajowych na terenie Polski. Nie realizujemy przesyłek poza granice Polski.
  5. Koszty dostawy mogą się zmienić w przypadku wprowadzenia zmian cen przez firmę kurierską lub w przypadku niestandardowych zamówień.
  6. W przypadku, gdy przesyłka wygląda na uszkodzoną lub nosi ślady próby otwarcia należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody, który musi być potwierdzony podpisem zamawiającego i kuriera. Przesyłki w takim wypadku nie należy odbierać.
  7. Po zaakceptowaniu projektu,Klient zobowiązany jest do przesłania drogą elektroniczną listy gości do personalizacji w takiej formie, jaka ma być wydrukowana na zaproszeniu.
  8. Od momentu dostarczenia listy gości, termin realizacji zamówienia wynosi 15-20 dni roboczych, nie wliczając czasu potrzebnego na dostarczenie przesyłki przez firmę kurierską. 
  9. Modyfikacje istniejących projektów są wyceniane indywidualnie za pośrednictwem wiadomości mailowych.
  10. Minimalna ilość zamówienia różni się w zależności od konkretnego produktu. 
  11. Klient zobowiązany jest do uwzględnienia czasu określonego w regulaminie, potrzebnego na zaakceptowanie oraz realizację projektu.

§4 PŁATNOŚĆ

1. W sklepie istnieje możliwość płatności zwykłym przelewem bankowym.

§5 REKLAMACJE I ZWROTY

  1. Zaproszenia i papeteria ślubna są produktem przygotowywanym na zamówienie i spersonalizowanym. Takie produkty nie podlegają zwrotowi w ciągu 14 dni.
  2. Reklamacje można składać w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia na adres mailowy: kontakt@fondly.pl.
  3. Reklamacji podlega towar uszkodzony, posiadający wady fizyczne lub niezgodny z zaakceptowanym przez Klienta projektem.
  4. Różnice pomiędzy wyglądem towaru dostarczonego do Klienta, a wyglądem towaru prezentowanego w sklepie internetowym FONDLY wynikające z indywidualnych ustawień sprzętu komputerowego Klienta, nie podlegają reklamacji. 
  5. W wypadku uznania reklamacji Sprzedający niezwłocznie wymieni wadliwy towar na nowy, bez dodatkowych opłat.